onsdag 21 augusti 2013

Dos semanas!!!


  HJÄLP! Har försökt hålla mina inlägg så lugna och genomtänkta som möjligt och ska försöka med det nu med.. Bara två veckor kvar nu, TVÅ VECKOR! Hoppar och skrattar och känner mig som kung över världen i ena stunden medan jag i nästa stund ligger och gråter och funderar vad i h*****e jag har fått för mig att jag ska göra. Jag ska bo nästan ett år i Spanien!! Det har ju varit min dröm enda sedan jag första gången som åtta-åring satte foten i landet! Ni som inte varit med om detta kan inte förstå hur det känns (har inte jag heller gjort förrän nu) medan ni som är påväg eller har varit utbytesstudenter vet exakt hur jag känner mig. Jag ska åka till ett land där jag inte känner någon över huvudtaget. Där ingen kommer förstå alls vad jag vill säga och tvärtom. Där allt är annorlunda. Maten, traditionerna, skolan, människorna... Ja ALLT! Det är förs nu jag verkligen känner att detta händer påriktigt!

  Och värst av allt, tänk om jag inte hittar några vänner?! Om mitt ben inte är i skick kommer jag inte kunna träna då heller. Vad ska jag då göra på dagarna? Äh, det blir nog bra!

  Som ni ser flippar jag och mitt övertänkande redan nu och det är ännu två veckor kvar tills jag sticker. Förlåt mig alla som pinas/påverkas av mitt hemska, irriterande och omväxlande humör.. Det är inget fel på er, bara jag som är lite överkänslig eller något liknande just nu!

Kramar, Ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar