måndag 12 augusti 2013

Provpackning

  Idag har jag, förutom att ha umgåtts med Joel, tömt mitt loppisbord vid Sell-Buy-Rent. Förtjänsten blev lite över 500€, så ganska nöjd är jag nog. Gick även en sväng till stora loppiset och kollade om de har lediga bord där och fick ett bord redan till i morgon. Bordet ska jag ha en till två veckor och nummern är 186.  Kolla in det, försöker fylla på varje dag med nya saker!

  Resten av kvällen har jag ägnat åt att provpacka. Jag vet, jag börjar överdrivet tidigt, men jag är sådan som vill ha saker på klart ganska långt på förhand. Mamma har lovat att hon fixar så jag får med mig två 23 kg väskor, det borde rymmas perfekt. I ena väskan vanliga kläder, nessesär, smycken, parfym och så vidare och i den andra sportkläder, underkläder, väskor, skor och andra småsaker jag behöver.


  Konstigt nog känner jag mig inte särskilt glad för att jag ännu har några veckor kvar av sommarlovet. Jag ser alltid fram emot första skoldagen på året, så kul att se alla igen. Kommer garanterat och hälsar på till JG någon dag.

Ha en trevlig första dag allihop!

Kramar, Ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar