söndag 18 augusti 2013

Händelserik helg

  Har varit lite busy nu i några dagar. På fredag var jag till tandläkaren/pappa och sedan direkt iväg till Rödsö där jag har spenderat lite tid med fammo och faffa. Vi har solat, pratat en hel del och shoppat. Skojskoj!

  På lördag kväll körde fammo hem mig för att jag skulle vara med tjejerna. De kom till mitt och sade att jag skulle ta med mig simkläder och handduk. Sedan körde vi till Pauliinas villa där vi badade bastu, åt en massa gott och satt och pratade. Tack tjejer för en mysig kväll!! 





  På kvällen/natten kom Joel hit. Smått deppade var vi eftersom alla andra var på Weekendfestival och verkade ha så kul.. Vi sov länge på morgonen och var sedan med Abbe till Sandåsen. Joel och Abbe simmade och hoppade medan jag.. öhm.. blev skrikandes nerdragen i det otroligt kalla vattnet. Piknik hann vi också med. Har haft en riktigt bra helg med andra ord!

Kramar, Ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar