söndag 4 augusti 2013

Mobilabonnemang?!

  Äntligen har även jag en iPhone! Köpte den av min bror och den har inte ens en skråma. Kom fram till att jag ska ha två mobiler i Spanien; iPhonen med finskt abonnemang och så ska jag byta till en hel X-cover (för fjärde gången) och ha spanskt på den. Ganska opraktiskt med två mobiler, men vi får se.  Någon före detta/blivande utbyteselev som har nåt bättre förslag?

  Idag ska jag spendera dagen med min lillebror Alvar. Vi ska gå och kolla Monsters University på bio och sedan får han bestmma vad vi ska äta. Hjälp vad jag kommer sakna den lilla busungen!

  Imorgon är det bara en månad tills jag åker iväg. Har tusentals grejer som måste fixas och många människor att besöka. Får sommarlov påriktit nu när alla andra börjar skolan så då får jag ta i tu med allt i lugn och ro. Jag känner att jag verkligen behöver den här extra sommarlovsmånaden! Hoppas också att benet blir bättre så jag kan komma igång med träningen igen. Hatar känslan av att vara otränad!

I brist på andra bilder på mobilen.. 

Kramar, Ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar