fredag 19 juli 2013

Gooooo

 Säkert en månad sedan mitt senaste inlägg, lovar att skärpa mig. Har varit helt frisk och nästan problemfri hela två dagar denna sommar.. Hann träna två gånger och sedan var det back to antibiotika.. igen. Tredje gången inom en månad! När ska detta ta slut?!

  Nåja. Ibland känner jag mig bara för snäll, haha. Resten av familjen har varit på golfsemester runt i landet med husvagnen, medan jag själv har varit ensam hemma och jobbat. Idag lagade jag en trerätters "välkommen hem-middag". Överraskade till och med mig själv, pajen var helt underbar! Fick också en liten grej av mamma då de kom hem. Eller liten och liten, en Burberry skjorta som är så fin så jag kommer nöta upp den på en vecka! Tack mamma, du är världens bästa fyndare! Haha.


 
 


Kramar, Ellen.

1 kommentar:

  1. Tack för den fin fina middagen och de snälla orden. Ska bevarade dem när mitt hjärta! KRAM mamma

    SvaraRadera