torsdag 25 juli 2013

I got a one way ticket

  Det börjar kännas skrämmande nära nu! Fick precis ett mejl där det stod att min flygbiljett till Cadíz är bokad. Startar från Helsingfors fredagen den 6e september och åker ner till Helsingfors från Vasa redan dagen innan. Skönt att ha en dag för mig själv emellan att jag tar avsked av familj och vänner och möter min Spanska familj. Vill ju inte vara helt slut efter allt resande och gråtande då jag träffar dem första gången!  

  Har haft lite kontakt med min värdmamma via Facebook. De verkar ha det så roligt och man riktigt längtar när man ser bilder och filmer därifrån! Alla är så glada och öppna och älskar att bjuda på sig själva. Hoppas även jag blir lite bättre på det sistnämnda.. Känner mig nervös på riktigt nu för första gången!!


Puss och kram, Ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar