fredag 22 november 2013

Ny bloggdesign på kommande

  Skit också.. Försökte fixa bloggdesignen på iPaden och nu ser det ju riktigt hemskt ut. Tröttnade på den andra så snart kommer en ny! Ska kolla om jag får det fixat via Maikes dator, har ingen själv eftersom jag valde min systemkamera istället för en dator till födelsedagen. Klarar mig annars hur bra som helst med iPaden.




Den första bilden är min gamla header, tror jag vill ha något i stil med den andra bilden. Enkelt och stilrent, vet dock inte om jag vill ha en bild av mitt ansikte som header, hehe. Ska försöka lägga ner litemer tid på bloggen, kul att läsa senare för skriver ingen dagbok, det har jag inte ork med. Är latast i världen då det kommer till sådant, knappt så jag får mina träningar nerskrivna ens, haha.

 Har varit hemma från skolan idag och sov tills de andra kom hem, åt lite mat och nu sitter jag framför brasan. Kan ju inte gå ut då jag är sjuk, så svaren på första delen frågorna kommer senare. Fick ganska många och jag skriver ju ganska mycket, så det får bli två inlägg. Ni har ännu chansen att fråga tills lite senare ikväll. Hoppas ni får en bra helg!


Kramar, Ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar