torsdag 26 december 2013

Alcalá de Henares

  I måndags steg vi upp tidigt igen för att hoppa på bussen till Madrid, där vi senare tågade vidare mot Alcalá de Henares, där vi mötte två av Nicos vänner. Vi gick runt på gatorna i den mysiga staden, åt på McDonald's och så var vi och skrinnade. De hade konstis (dessutom är det väldigt kallt här, har varit på minus några gånger till och med) på flera ställen i staden och man fick hyra skrinnskor och skrinna i 50 minuter för 8€ . Gick inte särskilt bra att skrinna eftersom det var proppfullt av spanska barn som skrinnade för antagligen första gången i sitt liv. Roligt var det i alla fall och tyvärr har jag inte så många bilder på min mobil, men jag kan lägga in några från min kamera sedan då jag får in dem på någon dator.








Kramar, Ellen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar