torsdag 21 mars 2013

Oh happydaay

 Alla papper, bilder, brev, ALLT klart för att skickas iväg! Nu är det bara att vänta och se, borde få veta om jag fått någon värdfamilj och var jag ska bo före sommaren. Nu när allt stressas med att få in pappren är slut blir jag nervös påriktigt, haha. 

  Denhär dagen har varit riktigt bra. Pauliina och jag sov hos Corinne inatt, skolan gick bra, tummen känns bättre, Pauliina fyller 17 år imorgon och jag har bara två lektioner och ett gympass före det blir helg. På kvällen ska vi fira Pauliina, yee! 





Måste lägga ut en massa bilder nu så jag har något att se på i Spanien, så här fick ni några väldigt 'normala' bilder från sommaren som jag hittade på datorn. Det är jag, Corinne, Pauliina och Mia som fjollar på. Hahahah


Kramar, Ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar