söndag 7 april 2013

Success isn't given

  Hemma från Kuortane med ett RIKTIGT BRA läger bakom mig. Tack allihop! Så roligt att träna med så många jämnåriga och duktiga friidrottare, trots att många är så mycket bättre. Vi hade ganska få träningar, som gick helt bra och jag hade bara några småskador. Inget väldigt tungt. Testerna förbättrades tyvärr inte, har inte tränat så mycket som jag borde de senaste veckorna. Som det står i rubriken, "success isn't given". Men nu är motivationen på topp igen, precis som alltid efter lägren! Nu ska här tränas hårt och bra inför Portugal, och hoppas jag hålls i skick både före och när vi väl är där. Längtar helt sjukt mycket nu, 17 dagar Ellen, håll ut!! 



  Har lite huvudvärk nu eftersom jag har suttut klistrad vid boken sedan jag kom hem. Orkar bara inte läsa mera fysik.. Har två prov kvar och sedan börjar den sista perioden för dethär året (och nästa år!!) i Jakobstads Gymnasium. Förutom portugal händer en massa skoj som t.ex. Stafettkarneval dehär sista veckorna. Helt sjukt hur snabbt det har gått, känns helt overkligt!


Kramar, Ellen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar