onsdag 10 april 2013

Estoy enfermo

  Börjar bli otroligt trött på att varenda gång jag har riktigt bra träningsmotivation blir jag sjuk. Har nästan ingen röst kvar och huvet dunkar. Försöker trycka i mig en massa mediciner och dricker te och glögg precis helatiden. Jag vill verkligen inte vara sjuk nu!

 Annars har jag haft en riktigt bra dag. Började klockan 12 så jag, Corinne och Julia åt plättar hos Pauliina på morgonen före skolan. Hade bara en provutgivning, fick 8 i långmatematikens geometrikurs!! Nästan lite chockad över mig själv, haha. Har också fått bekräftat sommarjobb idag. Ska sälja jordgubbar utanför Prisma, hela sommaren. Så roligt, och gott för den delen också. Längtar nog lite..

  Igår var jag på After Eight Fashionweek's klädloppis. Hittade en hel del fina kläder. Två klänningar, en bandeau och en superfin blus. Senare hjälpte jag pappa med att gräva fram vår husvagnsplats vid fäboda. Värsta träningspasset ju! Snart ska vagnen på plats. Det är verkligen vår nu, har till och med använt min nya vårjacka. Ihelg had de lovat regn, så jag hoppas snön smälter.

  Imorgon börjar den sista perioden. Har ganska fullt upp med långmatte, fysik, modersmål, engelska och geografi. Känner på mig att det kommer bli tungt och svårt att hinna med med tanke på Portugal. Men jag har ju valt det själv.

  Nu ska jag äta mig fet på lite choklad, dricka lite mera glögg och kolla några episoder Pretty Little Liars. Hoppas ni håller er friska!


Kramar, Ellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar